Apple reduce deja producția de boxe HomePod la nici 2 luni de la lansare

- Adrian Ungureanu
361

Se pare că Apple nu are noroc cu boxa inteligentă HomePod. Este posibil să fi venit prea târziu pe piață, în condițiile în care Amazon și Google domină piața americană.

HomePod, anunțată la finele anului trecut și scoasă la vânzare în urmă cu doar două luni, nu performează în vânzări după așteptărilor șefilor din birourile din Cupertino.

De fapt, la finele lunii martie, la nici două luni de la lansare Apple și-a redus estimarea inițială în ceea ce privește vânzarea de boxe inteligente și a redus numărul de comenzi către compania care le produce, Inventec.

Nu a fost un start rău, Apple HomePod devenind rapid al treilea cel mai popular dispozitiv după Amazon Echo și Google Home. De fapt, între HomePod și Google Home, spre finalul lunii martie, doar 4 procente le despărțeau la capitolul cotă de piață.

Amazon Echo este liderul pieței, cu 73% din piața americană, urmată la mare distanță de Google Home cu 14% și Apple HomePod cu 10%.

Dar cifrele nu-i mulțumesc pe șefii de la Apple care au decis să reducă ritmul de vânzări.