Apple amână şi lansarea căştilor BeatsX – decizia pare să fie influenţată de lansarea târzie a căştilor AirPods

260

După amânări repetate pentru căştile AirPods, care au fost anunţate încă din septembrie, odată cu lansarea noii generaţii de telefoane, Apple procedează la fel şi cu produsele care vor apărea pe piaţă cu brandul Beats. Este vorba despre modelul Beats X, care ar putea ajunge în magazine abia prin luna februarie.

 

Acum nu ştim care ar problemele, dar ar putea fi strict legate de lansarea AirPods. Cred că şefii Apple nu ar dori ca AirPods să fie bătute de căştile cu brandul companiei preluate de la Dr. Dre, de altfel un brand foarte apreciat pe piaţa căştilor audio. Probabil vor să ofere suficient timp pentru AirPods, un produs foarte problematic, să se vândă într-un volum cât de cât satisfăcător. După cum am mai scris aici la Mobile News, AirPods ar putea ajunge în magazine zilele următoare. Cel puţin în cele din SUA. Oricum nu văd motivul din care să produci acelaşi timp de produse care să se canibalizeze, mai ales că nu vor fi foarte diferite ca preţ. 

În timp ce AirPods ar avea un preţ de 159 de dolari, iar despre Beats X se spune că ar putea veni la un preţ de 150 de dolari. Defapt, 9 dolari ar putea face diferenţa în favoarea Beats X, mai ales că acestea, după modul în care sunt construite, nu sunt expuse riscului de a pierde una dintre căşti, cum se întâmplă în cazul AirPods, un produs care are toate şansele să devină un eşec comercial.

Pare o dovadă destul de clară de lipsă de profesionalism la Apple. Cei care fac strategiile de produs, par să nu se consulte între ei, altfel, nu văd de ce ai lansa singur, un concurent pentru propriile produse.

Păstrând proporţiile, grupul Renault a păţit exact a acelaşi lucru cu Dacia, care a ajuns la un moment dat să se vândă, în Franţa, mai vine decât modelele cu brandul companiei mama.

 

Πηγή: Engadget