Apar și primele plângeri din partea proaspeților posesori de telefoane Galaxy S8

- Adrian Ungureanu
1682

Telefoane Galaxy S8 au ajuns la cei care au fost printre primii înscriși în campaniile de precomandă, iar probleme au început deja să apară.

Câțiva clienți din Coreea de Sud s-au plâns că ecranul telefonului lor prezintă o tentă roșiatică. Cei de la Samsung au reacționat rapid și au spus că această problemă poate fi rezolvată din setările telefonului, utilizatorii fiind sfătuiți să ajusteze culorile.

Totuși, clienții au anunțat că problema nu a fost rezolvată, așa că Samsung le-a transmis că pot merge în magazine să solicite schimbarea telefoanelor dacă soluția propusă de companie nu dă rezultate.

Nu se știe deocamdată dacă este o problemă izolată. Clienții din alte țări ar trebui să înceapă și ei să primească primele telefoane zilele acestea așa că vom putea afla în curând dacă este o problemă răspândită și dacă Samsung va găsi o soluție mai simplă.

Nu de altă, dar în aceste condiții, parcă nu mai merită să te grăbești să precomenzi un produs, dacă trebuie să te duci în magazin să-l schimbi.