A început o criză a display-urilor pentru telefoane, iar de vină sunt producătorii de telefoane

- Adrian Ungureanu
321

Se pare că această dorință de a veni cu modele de display-uri cât mai croite pe design-ul și preferințele fiecărui producător de telefoane au generat o criză în furnizarea de display-uri de toate tipurile și de toate dimensiunile.

Dacă înainte producătorii de display-uri putea produce stocuri suplimentare, chiar dacă nu aveau comenzi pentru că cerințele erau destul de ”standard”, dar acum, pentru că producătorii de telefoane au cerințe specifice, producătorii de display-uri trebuie să aștepte detaliile tehnice pentru a demara producția.

Astfel, se resimte o criză de display-uri de orice fel și de orice dimensiune, afirmă surse din rândul producătorilor din Taiwan, citați de cei de la Digitimes. Și se pare că acesta este doar începutul, iar criza display-urilor va continua și în 2018.

Adevărul e că mai toate telefoane noi, indiferent de numele producătorului, vin cu display-uri personalizate, cu nume speciale, gen Infinity Display (Samsung), FullVision (LG) sau FullView (Huawei). Pentru Samsung și LG nu e o problemă pentru că își fac singuri display-urile, dar dacă primesc cereri din partea altor clienți, cum a fost cazul celor de la Apple, atunci lucrurile se complică. De altfel, nu o dată au apărut zvonuri că Apple întârzie lansarea iPhone X și din cauza Samsung care nu produce display-uri OLED în ritmul în care și-ar dori compania americană.