59% din marcile de top sunt pe Instagram

17

In aceste zile, prezenta pe Facebook si Twitter este o necesitate pentru marile branduri. Insa si reteaua sociala centrata in jurul imaginilor Instagram devine tot mai importanta pentru managerii de social media.

Potrivit firmei de analiza Simply Measured, acum 59% din marile branduri (din top 100 Interbrands) au cont pe Instagram, fata de 54% in noiembrie 2012.

In acest moment sunt 90 milioane de utilizatori activi de Instagram. De aceea, reteaua sociala este o unealta puternica de interactiune cu clientii sau potentialii clienti, spune Adam Schoenfield, directorul executiv al Simply Measured.

Marcile care au peste 100.000 de urmaritori pe Instagram sunt Adidas, Ralph Lauren, MTV, Starbucks si Nike. Totodata, 26% din marcile de top au peste 10.000 de urmaritori. Cresterea inregistrata de unele branduri pe Instagram este impresionanta. Numarul de urmaritori al Gucci a crescut cu 65% in ultimul trimestru, iar cel al Tiffany & Co cu 75%.

Potrivit Simply Measured, 41% din marcile de top publica cel putin o imagine pe Instagram in fiecare saptamana, iar 93% din fotografiile incarcate pe platforma sunt legate prin link de paginile de Facebook ale brandurilor. Cel mai folosit filtru de imagine folosit de marcile de top este “Lo-Fi”.

Reteaua sociala mobila Instagram a fost cumparata anul trecut de Facebook cu 1 miliard de dolari.